skinnygirls

Till alla skinny girls där ute

Kategori: Allmänt

Har hundra humörsvängningar om dagen. Tidsomställningar, tidiga morgnar, sena kvällar och en allmän känslomässig bergodslbana är mitt liv just nu. Har sån otrolig hemlängtan. Orkar inte äns utnyttja tillfället för att svälta mig. Orkar helt enkelt inte. Äter när det finns mat (för det är inte så jätte ofta) folk vill ju inte mata modeller på visningar. Ibland är det frukt men ofta kakor och croissanter... Samlar på mig små yoghurtar och bananer (äter aldrig det i vanliga fall, big no no). För att göra allt ännu mer komplicerat tror jag min bästa vän är sur på mig och jag är kär i en kille. Allt känns igentligen bra där, eller har gjort, men jag är inte hundra på honom längre, kanske bara är rädd för att bli sårad igen:( det här kommer bli ett jätte rörig inlägg men det får ni leva med... Det finns iaf en hel del bra inspiration på catwalken måste jag säga;) avslutar med det, kommer nog snart ytterligare ett uttömmande inlägg från mig. Det är nästan som om dethär är min klagomur. Suck och förlåt. Jag ska bli en bättre människa jag lovar! Jag ska bli perfekt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: