skinnygirls

Måndag = nystart

Kategori: Allmänt

Nu är det måndag, och jag ska skärpa mig! Vet inte hur många dagar eller veckor allt har gått åt helvete men det är tillräckligt för att lämna mig med ett fluffigt mjukt fettlager runt hela kroppen. Hoppas så otroligt mycket att det är lite vätska också, som alla kolhydrater binder....men jag tvivlar på det. Äter för att jag får panik över min kropp vilket är helt befängt för det hjälper ju verkligen inte! Magkatarr och omättlig ständig hunger på det gör inte det hela bättre, så jag får sätta stopp nu innan det går för långt! Jag och A är som vanligt alltid syncade så för bådas skull måste detta vändas nu....

Imorse åt jag tre vindruvor och ett digestive. Inte så great men det var bara för syns skull och jag ska gå ut på stan snart och förbränna de 80 kcal som frukosten gav! Ska köpa ett par underbara skor också, som jag lovat mig själv att jag aldrig får hetsa i närheten av ;) det vill säga aldrig, eftersom de kommer att stå i min skohylla som är bredvid köket. De är också en morot för allt jobb jag ska utföra denna veckan, fy helvete vilka dagar det kommer bli...men ska hålla fokus genom att kontrollera intaget. Det är min trygga klippa, och när jag inte har det faller precis allt.

Love/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: