skinnygirls

beroende

Kategori: Allmänt

jag är beroende av gymmet! inget jag har något emot, men tänk om jag blir biffig??? jag vill ju bli mindre!!!
joggade 30 min och cyklade 30 min. joggingen blev 280kcal, har ingenaning om cylingen faktist men gissar på 200kcal. mat intag efter.... nje. bryta ner muskler och fett!!
ska äta liiite ikväll, frukt förmodligen, men inte mer än 200 kcal.
4kg på 2 veckor, inte omöjligt, och mitt mål!
ska väga mig imorgon bitti!! så får ni vikt och mått.
pussar på er alla

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du kommer aldrig bli biffig genom att gå till gymmet och hålla på som du gör. Eftersom kroppen inte får tillräckligt med näring så "äter" den upp dina muskler och gissa vad som lämnas? Jo fett... Men du får leva som du vill (:



    Och det där med bulkig, visst får man muskler om man tränar styrka och äter rätt men, 1 kg muskler tar upp mindre plats än 1 kg fett. Alla dom här störda biffbrudarna man kan se som tävlar inom det spyr över dom dom kör 4-5 timmar styrka varje dag MEN, det mesta kommer från diverse preparat. Så, slank stark kropp via muskler? Ja. Äcklig bulk? Nej.

    2011-08-16 | 09:32:36
  • Bell säger:

    4kg på 2 veckor klarar du lätt! :D

    2011-08-16 | 21:04:51
    Bloggadress: http://iwishiwasperfection.blogg.se/
  • ellen säger:

    åååh fan va skönt att vara beroende av GYMMET! önskar att jag också var det haha :(

    fin blogg har du!

    2011-08-24 | 18:02:41
    Bloggadress: http://eatmethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: