skinnygirls

Fasta

Kategori: Allmänt

Förlåt för min frånvaro, min iPhone har varit urladdad och laddaren på villovägar. Igår fastade jag till kvällen, men var borta även då så det blev fail. hatade mig själv.

Idag har det kompenserats rejält! Fasta. Intaget är ett glas vatten till frukost, ett glas julmust light till kvällsmat och en kopp vitt te med lite mjölk till middag. Har gått i två timmar, och även gått lite på stan. Provade klänningar i provrum med spegelväggar precis som om jag bad om att få ångest, men jag kom iallafall hem med en klänning i stl 34. Och den passar mig nu och inte om tre månader som allt annat jag köper!

Varför åt jag pepparkakor och annat äckligt igår? Sociala situationer dödar mig! Men jag vill inte vara ensam heller.... Imorgon är det iallafall fasta igen, måste släta ut misstagen. Har köpt juice på 5kcal/dl som jag brukade dricka innan och julmust light för att klara mig igenom dagen :)

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: