skinnygirls

Fruost, lunch, middag

Kategori: Allmänt

Idag har jag ätit alla tre målen. Känner mig ganska stolt över mig själv faktist. Har varit hungrig hela dagen trotts det. Det har inte varit jobbigt eller påfrestande bara lite irriterande. Känns faktit som om jag har full kontroll över maten. Kan det bero på att allt annat runt mig är fullständigt kaos? :/
.
Frukosten var som sagt en apelsin (62kcal), lunchen blev en skål gröt med lite banan (200kcal) och middagen en kantarellomelett (106 kcal)
.
Trodde att middagen skulle vara betydligt mer kcalrik, men åt två äggvitor och en gula, räknar med ca 100g kantareller (tydligen är det bara 13kcal!?!?) så thats that.
Inget mer idag. Nu ska jag fortsätta med allt arbete jag måste göra i skolan innan fredag, suck, FML.
/A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: