skinnygirls

If you want peace, stop fighting. If you want peace of mind, stop fighting with your thoughts.

Kategori: A

Sitter och huttrar uppkrupen i en soffa. Fryser så himla mkt, trotts att jag har min vinter jacka och halsduk på mig. Har faktist ätit både frukost och lunch. Men känner mig trotts det kanske bra. Vakade med tankarna inställda på HETS. Ville ha kakor, bullar, solskensbullar, lussebullar, nutella, pankakor, godis och en massa varm choklad. Men tog istället gröt och nu till lunch blev det en liten bit kykling med babyspenat och kökbärstomater. Är jätte mätt och otroligt kissnödig. (var tvungen add dricka en massa vatten för att känna hur OTROLIGT mätt jag är för att inte smita från jobbet och springa till närmste kiosk och gå loss totalt! Har en fruktansvärd känsla av att det kan komma att hända ändå, trotts att jag försöker vara duktig. F, om du ser det här... snälla förlåt mig.
Jag kämpar mot mig själv, men vem är igentligen starkast? båda? ingen?
Som om inte det vore allt så mår jag dåligt över annat också. Känner att stress håller på att förgöra mig. Håller min fasad uppe. Trotts att många ifrågasätter min situation. Om det redan på papperet är en omöjlighet situation att genomföra så ska jag väl inte ha förstora förhoppningar? Fortsätta på den väg jag lagt ut framför mig tills den tar slut? Vart kommer den ta slut om den gör det? Eller fortsätta lura mig själv och säga till alla hur bra allt är och att jag mår toppen.
Ni där ute som läser har en massa problem, jag förstår det, det gör jag verkligen! Det är killar, skolan, föräldrar och kompisar som sätter kraven möjligtvis en sport eller annan aktivitet. Den sidan som ni inte förstår jag jag och F har innebär att vikt och utseende är något som tar upp vardagen på fler än ett sätt. Man ska inte bara passa i sampel sizes 2-4 = 34-36 untan även se bra ut i dom. Mycket att det som jag pratar med mina kolegor om inefattar, "hur ofta tränar du? vad tränar du? hur funkar det? vad äter du? hur gör du för att hålla dig så smal?" Om ni inte redan visste vad vi gör så gör ni nog det nu.....
/A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: