skinnygirls

intag + killproblem

Kategori: Allmänt

Lyckades hålla nere intaget trotts lång dag i skolan, plugg hemma och föräldrar.
-
Frukost: en liten celmentin
Lunch: Julgröt med kanel
Middag: -
Övrigt: massa koppar te.
-
Har en inre kamp om jag borde höra av mig till mitt x eller inte... Vi gjorde slut för ca 1,5 ånad sen. har pratat via sms typ tre ggr. Jag vet att han vill ha mig tillbaka men jag vill bara vara vänner. Men att utesluta han från mitt liv helt känns fel. Går det att ha någon sorts realtion med någon man varit ihop med i över 2 år utan att det blir komplicerat? Jag har ingen aning hur jag ska agera när/om jag träffar honom?! det ger mig panik!! dör behöver jag allas hjälp jag kan få... snällla, ska jag smsa och se om jag kan lätta upp stämningen så det inte blir så jobbigt om vi ses, eller låta honom bearbeta allt ifred utan att jag stör??
grät större delan av kvällen igår för att jag gör det så komplicerat för mig själv.
vill inte släppa honom men kan inte va ihop.
-
Jag har försökt skingra tankarna med att "låtsas"vara intresserad av andra killiar för att se om responcen ger mig något. Har en stående dejt, som jag inte ska gå på. en spontan dejt i staterna blev det och en killa som min mamma försöker få ihoop mig med. Allt detta gör det bara mer förvirrade! VAD HÅLLER JAG PÅ MED!? lägg ner allt och sov ensam för resten av livet, hur svårt kan det va??
Jag är ett känslomässigt vrak över det här. kommer inte överleva julen om jag inte löser det på något sätt. ovisheten stressar sönder mig :S
/A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: