skinnygirls

Lördag

Kategori: Allmänt

Gårkvällen slutade med några valnötter till när jag kom hem, så jäkla värdelöst...men vi gick en del så förhoppningsvis försvann lite av kalorierna där. Kände mig glad och "hel", inte tom och trasig, hela kvällen. Är så beroende av positiva och härliga människor runtomkring mig, men alla bor så långt bort. Njöt iallafall av att få vara lite hel för stunden och lät bli att tänka på att min vän åker tillbaks till London idag.

Mådde illa och var yr imorse som vanligt, blodsockret på noll....så jag syndade och åt lunch nyss. 4 miniclementiner, iskalla och friska! Mådde för illa för att dricka te eller något annat. 100 kcal blev det. Ikväll ska jag på middag ute med vänner, sen bio. Stället har bara onyttig mat, tänker inte äta något. Beställa och sen peta runt. På bion blir det cola zero och läkerol! Innan ikväll kan jag ute äta något, har redan fettat mig tillräckligt för att vara så tidigt på dagen. Men jag trodde jag skulle svimma så det var väl okej! Nu är jag äckligt mätt istället, finns det inget mellanting?

Förresten så måste jag lätta mitt hjärta angående en sak som stör mig enda in i benmärgen! När någon i ens närhet (som definitivt inte har äs) ofta säger saker som "oj jag har inte ätit på hela dagen", eller "idag har jag bara ätit det här och det där [blablabla] sjukt lite!" och "sådär mycket skulle jag aaldrig orka!".

IIIHGGGGGGGGHHHHH!

1. Du brukar tvinga mig att äta eller lägga spydiga kommentarer om mina matvanor. Jag har precis motvilligt fått i mig något och nu känner jag mig som en fet kossa.

2. Du missar aldrig en måltid annars och äter jämt onyttigt, menar du att du är smal eller speciell för att du ätit lite mindre EN dag?

3. Tänk om jag skulle säga så varje dag. Hahaha!

4. Vad vill du få ut av att yttra det?

Jag har en liten teori;
Om man har äs och pratar om det med folk som inte har det, skär sig och visar det, säger att man är "såå deprimerad" osv, så är det inte lika allvarligt som när man gör det i hemlighet och aldrig säger det till nån. Undantag finns såklart, nu utgår jag från folk jag känner. Vad tror ni? Kan det ligga någonting i detta?

IIIHGHHH NU HÄNDE DET NYSS IGEN!!

"jag har inte ätit nån lunch idag och nu ska jag iväg"

Sluta. Jag bryr mig inte. Vill inte veta, bryr mig inte. Är det inte sjukt irriterande?

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: