skinnygirls

Loser

Kategori: Allmänt

Skriver inget. Har inget att säga. Är en riktig loser. Gick inte som jag tänkte mig.

Sämst.

Imorgon åker jag hem, snörar på mig joggingskorna och beger mig ut på en väldigt lång powerwalk. Kommer ju inte precis vara trött i musklerna efter denna kolhydratspåfyllnad. Ingen mat, men massa pepparkakor. För många, alldeles för många. Och ädelost, knäckebröd, glögg, pistagenötter. Fastade fram till fikan, fick ångest efter fyra pepparkakor. Ångesten ledde till ännu fler. MÅSTE HEM! Hur kunde jag? Fy vad jag ska straffas.

Vill skriva godnatt, men egentligen önskar jag att jag kunde få dö i sömnen så att jag slipper vakna imorgon och känna mig fet. Vara fet. Se beviset i spegeln. Sover dessutom i ett rum fullt av helfigursspeglar....yaayyy.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: