skinnygirls

Min dag

Kategori: Allmänt

Har promenerat i ca 2 timmar, kom nyss hem efter det + många timmars jobb och drack lite glögg. Tog nästan en dl, typ 2/3 och spädde ut med 1 dl vatten och värmde. Sockerfri såklart! Älskar det. Saturnus och tindra har lågkaloriversioner av glögg, mycket godare utan massa socker anyway. 40kcal/dl men den är vääldigt smakrik så man kan lätt spä ut med hälften vatten.

Ligger på ca 250 kcal in idag, har gått en del så hoppas på lite minus iallafall. Druckit två glas juice utöver gröten och glöggen nämligen! Har varit så sjukt hungrig idag, hatar det. Önskar att man slapp äta och slapp vara hungrig. Evil hunger....stick härifrån jag vill inte ha dig! imorgon ska jag åka iväg men hoppas på att hålla intaget nere. Eller, hoppas och hoppas. Det SKA hållas nere, jag klarar inte av något misslyckande just nu. Icke. Nej. Inte på något vis. Tycker att mina armar är liiiite mindre än tidigare, men det är säkert bara inbillning. Jeansen är fortfarande tighta, jag vill att de ska hänga och trilla av mig. Dock passade de mig inte för några månader sen, plus att jag har ärvt dom av min 13åriga kusin så jag är glad att jag överhuvudtaget kan trycka in mina stockar till ben i dem.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: