skinnygirls

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Har druckit ett par klunkar cola zero till lunch och ska nu bege mig ut på julklappsshopping. Ska fasta till ikväll och vad håller tankarna borta från fokus på hunger bättre än shopping? :) imorgon ska jag iväg och även sova borta, ska dock hålla min diet trots att det kan bli lite svårt! Trodde att alla dagar av fasta/lågt intag hade gett lite resultat, men när jag provade mina skinnyjeans nyss så gick de fortfarande inte att knäppa och de kändes lika små som de gjorde i somras, tror jag. Minst 5 kg till innan de passar iallafall....

Kommer ihåg i våras, när vikten minskade för varje dag och alla jeans hängde löst. Sen kom studenten med alla tillhörande saker och en lång sommar som blev fylld med hets/spya. Ökade massor i vikt. Upp ner upp ner. Inga resultat trots detta slit. Nu ska det bara gå neråt. Får se vem som skrattar sist när de där elaka (äckligtsnyggaoförskämtdyravarförköptejagensdem) jeansen blir för stora istället.

/F

Kommentarer

  • W säger:

    älskar känslan av att mina favvojeans blir större och större (eller så är det jag som blir mindre). När jag inte ser någon skillnad på min kropp kan jag iaf se till kläderna. Har dragit sönder mina jeans i hällorna för att jag drar så mycket i dem då de hela tiden halkar ner nu när de är för stora, haha! ;)

    2011-12-05 | 18:30:12
    Bloggadress: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: