skinnygirls

Tisdag

Kategori: Allmänt

Har sovit så otroligt dåligt inatt, låg vaken till sent och var helt död imorse. Fastade ju igår så orkeslösheten är ett faktum idag! Ogillar känslan av att knappt orka gå utanför dörren men ogillar känslan av mat ännu mer. Funderar på att äta lunch idag, men vet verkligen inte, ska ju bort ikväll och vet inte vad jag måste äta till middag. Om det blir lunch iallafall tar jag ett halvt äpple och te, eller en halv portion gröt. Jag vet att jag egentligen måste "mjuka upp" tankarna lite innan jag åker, annars sitter jag där med tårar i ögonen framför de andra ikväll om jag ska äta något. Tycker ni också att det är lättare att äta om man tagit något litet först?

Skulle behöva lite koffein, men tanken på kaffe gör mig illamående. Ska nog ändå göra en liten kopp med skummad mjölk. Det får bli lunchen, har i ca 1 dl mellanmjölk och 1 tsk kakao. Mellanmjölk....usch! Men det skiljer inte många kalorier och min vanliga är slut. Plus en pytteliten clementin. Ja, så får det bli.

Åh alla dessa beslut haha!

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: