skinnygirls

Today

Kategori: Allmänt

Har varit en händelserik dag, promenerat mycket och haft bra intag. 3 clementiner vid middagstid plus ett glas light must och sedan en kopp grönt te vid 22. Hungrig? Jaa. Mat? Neeje! Jag hatar mina lår, armar, kinder, mage.....de ska få tyna bort, jag hatar dem! Jag hatar att mina nyckelben gömmer sig under huden, att varje ben i hela kroppen ligger nedbäddat i mjuk fettvävnad. Euw, visste ni förresten att fettcellerna är små PÅSAR under huden som FYLLS med fettsyror när kroppen inte förbränner kalorierna man fått i sig? Sen tappas fettsyrorna ut i blodet när de behövs av kroppen. Då blir man smalare, men det är lätt för dem att fyllas igen om de nyligen varit fyllda. Om alla påsar är fulla bildas nya osv. Man kan alltså vara smal med många fettpåsar, men de försvinner till stor del efter ett tag på stabil vikt! Hur äckligt är inte det? Euw.

Just nu önskar jag att jag var påväg till A med urgoda nyttiga sallader och annat smått och gott + massa pepp och lugn! Hon är den starkaste och bästa jag vet och jag vill kunna trolla så att hon ska vara glad och må bra varje liten dag...

Imorgon ska jag inte göra mycket, ha lite ångest inför lördag och helst vätskefasta med inslag av någon clementin och julmust. Äre jul så äre! Stulit den här bilden från R&S (feelthebones.blogg.se) för att det var kärlek vid första ögonkastet. Vill ha stickade tröjor som går till mitten på låren tillsammans med svarta tights, två kantiga tunna ben som sitter på enkropp under 50kg och knästrumpor hela julen och vintern. Helst vill jag nästan sväva iväg när det kommer en vindpust.

Godnatt x /F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: