skinnygirls

Usch

Kategori: Allmänt

Förlåt förlåt förlåt för min frånvaro här på bloggen! Har varit borta ett par dagar men maten har gått bra. Två dagar var det alla måltider med teamet på jobbet men det var nyttig och fräsch mat och jag åt väldigt lite av det plus att jag hoppade över vissa mål så det var ingen total katastrof förutom alkohol. Dagen innan åt jag en apelsin och sen jag kom hem har jag ätit:

Lördag: äpple och en skål kokt blomkål

Söndag: 100g tonfisk på burk (i vatten, inte olja!) och en tomat + 2 halvsmå morötter på eftermiddagen och en kopp te med lite mjölk

När jag vaknade imorse var magen platt, och jag kunde nästan titta på den och tycka att den inte var totalt vidrig. Men för att inget får lov att vara alldeles för positivt i mitt liv fick jag igår mens. Har inte haft det på så länge, kanske en dag i slutet av sommaren och innan det kanske förra våren....vet att det snarare beror på näringsbrist för att jag inte äter kött osv än smalhet, för underviktig är jag långt ifrån! Men det kändes tryggt att inte ha den, ett bevis på att jag inte går upp. Blev helt förfärad och bara grät, normalt verkligen! Hade ju en ätperiod (hemskt) på kanske en vecka för en månad sen, kan det ha gjort detta med ett stort näringstillskott? Eller att jag i två veckor har ätit vitamintablett, omega3 och järntabletter? Dör så äckligt det är, som om min kropp är så fet att den skulle kunna bära på ett barn. Så vidrigt! Gissa om jag ska fasta idag.....

till råga på allt är det ingen normal vanlig (hatar namnet) för det praktiskt taget forsar som en jävla flod! Stackars er som får höra på det här, men det här är en brutalt ärlig blogg ;) nu ska jag köpa skor för att jag är ledsen och tydligen överviktig. Eller åtminstone inte i närheten av smal! Normal. Menar inte att det är dåligt att andra har det, tvärtom, det är ett tecken på att kroppen fungerar som den ska. Men jag blir så äcklad av mig själv, går runt och mår sjukt illa för att jag tycker att det är så vidrigt. Måste verkligen stå emot känslan att spy varje gång jag går på toaletten! Ska städa hela min lägenhet för om inte jag kan vara perfekt kan iallafall mitt hem få vara det.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: