skinnygirls

Varning för negativitet....

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte mer. Jag ORKAR inte mer! Jag vill isolera mig totalt och bara prata med A, er och min katt. Hela min trygghet rasar när jag tvingas äta, och när det känns för mycket är det bara början på ännu mer! Jag vill aldrig mer att någon ska få mig att äta något jag inte vill. Jag förstår, men jag vill inte och det är jag som får sitta här med en värkande mage, illamående och ångest gånger en miljon. Aldrig mer att jag viker mig för någon annans skull, då ska det vars jag själv som bestämt något, inte någon annan! Ja, ni hör ju kanske att min fina planerade fasta gick åt helvete, vill aldrig med lämna hemmet typ men måste. Alltid är det något, någon, nånstans. Jag är just nu stor som en boll. Gick till Apoteket i stormen och köpte laxering, två stycken ner i halsen tillsammans ett glas vatten direkt. (ville helst ta 10 tabletter, men vet att det inte vore smart. Pain!) har inte laxerat på månader, men nu var det ingen tvekan.

Imorgon ska jag powerwalka en timme, på lördag när jag kommit hem igen likaså och sen varje dag till jul. Sakta men säkert ska varje överflödig kalori som intagits igår och idag jämnas ut och försvinna. 300 kcal minus för varje timmes promenad, på 5 dagar blir det 1500. Bättre än inget. Och kanske hinner jag gå ännu mer? Hoppas på det. Usch, min mage säger ifrån och undrar varför den fått så konstig mat. Gör ont, piper, försöker hantera. Den blir ganska känslig efter mycket fasta! Det är ju typ allmänt känt att man inte ska fasta och sen äta massa direkt! Alltid när jag kommit in i en bra period med ett flow och mycket fasta, krympt magsäck och glädje...då kommer nån högtid, födelsedag, social grej och river ALLT!

Vilka muntra skinnygirls ni får ta del av idag va? Jag borde inte ens gnälla när mina problem är ett sandkorn i sahara jämfört med det A går igenom nu. Försöker trösta oss med att vi förhoppningsvis kommer vara smala inom en väldigt snar framtid!

Straffade mig själv för att jag är så dum och svag som inte stod på mig vid matborden och vägrade, inte stod upp för mig, ana, A, 4:an på vågen...straffade mig med att ringa och säga att jag inte kommer på nyår. Det skulle bli årets roligaste fest med massa vänner och jag såg fram emot det, så jag tyckte att det var en bra sak att ta bort. Ska inte fira med familjen heller, utan kvällen kommer tillbringas i min soffa, med fasta, en kopp te, och nyårslöften om smalhet och förhoppningar om att 2012 blir ett bättre år än 2011. Det enda positiva som hänt är att jag tagit studenten och även hittat A i cyberspace. Förra vintern var det väl? Tiden går läskigt fort. Allt annat har jag gjort fel typ. Nej, 2012 blir vårt år...jag känner det i luften!

Ska slå upp ögonen imorgon och tänka positiva tankar. Ja det ska jag! Promenad, runda på stan, frisören, packa väskor, fasta, le, vara lugn och stabil.

It's a plan.

Godnatt, och förlåt för att jag sprider dålig stämning här! Vill inte påverka er negativt. Men jag kan heller inte bara skriva om saker när det går bra, det blir ju en felaktig bild.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: