skinnygirls

Första bra dagen på väldigt länge

Kategori: Allmänt


Imorse vaknade jag i lugn och ro, tänkte starta dagen med en grapefruktsmoothie men avblåste de planerna då jag kännde ett överväldigande illamående. Snörade på mig joggingskorna och tog en långpromenad istället, och när jag kom hem satte jag igång symaskinen och sydde in massa shorts så att de inte ska passa mig förrän jag slutat vara äckligt fet. Just nu är jag i paniktillstånd, under de veckor jag hetsat och spytt har jag inte vågat titta mig i spegeln, och nu ser jag hur stora armarna har blivit, magen är bredare och låren ska vi inte tala om. Ändå är mina mått de samma sånär som på en ynka cm. Hur är det möjligt att jag känner mig 10kg tyngre då? När jag går så kan jag KÄNNA fettet skvalpa. Vätska?....måntro?

Påbörjade alltså projekt vätskeutdrivning idag, vilket betyder INGET salt, bara frukt, smoothies och havregrynsgröt. Lite promenader på det också! Har det ganska lugnt nu i veckan så jag kan fokusera på att fixa detta, på tisdag har jag ett superviktigt jobb och på onsdag åker jag till hultsfredsfestivalen!! Det betyder korta shorts och bikiniöverdel. Det betyder bada i sjön, det betyder duscha i stora allmäna duschar. Det betyder att jag inte har någon tid att förlora. Hur kunde jag göra såhär mot mig själv, gå upp i vikt? Nu ska jag ner igen, till varje pris.

Frukost:-
lunch:-
Eftermiddag: smoothie + litet grönt äpple 80 kcal
kväll: litet grönt äpple 50 kcal, te 0 kcal
sen kväll: 1/4 dl gröt som jag inte åt upp ~50 kcal

180 totalt.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: