skinnygirls

Good day, not a great one..

Kategori: Allmänt

Precis så känns det. Det har varit en bra dag. Lagon motion och lagon mat. Men vem blir smal på lagon? Svenska kanske? Nej jag orkar inte. Fasar för helgen men jag köpt hem en massa frukt och förbereder för detox i kombination av skinnygirl dieten. Båda två ska köra den. Lägger upp schema på bloggen på måndag. Eftersom att jag är jätte smart så har jag påminnelse på min dator varje dag. Så fort jag sätter på den så kommer det upp hur mycket jag får äta. Det är toppen.
Tänkte att matplaneringen skulle se ut såhär.
-
Frukost: Havregrynsgröt eller ett äpple i bitar
Lunch: Någon exotisk frukt, t.ex. annanas, melon, pasionsfrukt.
(beroende på dag så blir det olika mkt)
Mellis: Någon liten frukt.
Middag:Havregrynsgröt eller chrisp'n light med ett kokat ägg.
-
Något åt det hållet. Kommer längta till varje mål eftersom jag gillar alla delar. Känner jag mig stark tar jag bara bort något och fortsätter som vanligt dagen efter. Ägg har blivit min nya favorit. Tänkte bara berätta det lite såhär på slutet.
-
Såv så gott nu, skönhetsömnen är viktig.
-
p.s Jag  har hör att man förbränner mer om man sover på vänster sida! kan det stämma?!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: