skinnygirls

I trust that everything happens for a reason, even when we're not wise enough to see it.

Kategori: Allmänt

Har betalat dyra pengar för att kunna få kontakt med världen och er alla. Hehe!
Är som sagt inte hemma och det brukar rubba mig totallt. Vilket det oxå har gjort på grund av flera anledningar. Sömnbrist och lååång jobb dag. Föreställ dig hur bra du skulle må och du var tvungen att gå upp 3 för att åka till jobbet och sluta strax efter 9 på kvällen. Så det har varit en lång dag kan man väl säga. Vill inte tänka på mina intag. Men det har varit helt ok, förutom en bulle, som faktiskt kändes livsnödvändigt i den situationen:P (vilket den förmodligen inte var).
-
Har precis som F varit vansinnigt hungrig idag. Har försökt dämpat med te och vatten. Funkade ganska bra. Imorgon ska jag ut och upptäcka den här staden! det ska bli varmt så satsar på en skön dag i solen, cykel och en bra bok. Läser just nu, Lyckan, kärleken och meningen med livet. Det låter inte som en toppen bok men hittills är jag imponerad. Nu ska HP och jag ta en bad och sen lockar sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: