skinnygirls

if is here

Kategori: Allmänt

Hej, ificouldbenormal har flyttat in med Iwill. Vi har det här underbara bloggen tillsammans, visst har hon gjort den fin? Det här kommer bli en jätte bra start för oss båda. Två tjejer i samma position som stöttar varandra. Ni därute får väldigt gärna oxå hjälpa till.
-
Tänkte mjukstarta lite här på bloggen, matschema och matdagbok kommer skrivas kontinuerligt. Jag börjar imorgon. Ska sätta mig ner och skriva ett mat schema och inköpslista idag. Ska inhandla det jag behöver. Det jag mest akut behöver är funlight!! Saknade det så himla mycket när jag inte var i Sverige!!
-
Tänkte bara uppdatera er snabbt om dagens planer,
-
Nu: jogga (ca 30 min)
Sen: handla, städa, diska. Helt enkelt vara en duktig dotter.
Ikväll: Film kväll med bästa A. Snaks= vattenmelon
/ A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: