skinnygirls

Who you are moment to moment is just a story

Kategori: Allmänt

Skippade frukosten imorse för att åka till affären och inhandla ingredienser till lunch och bakning. Åt två små bitar oxfilé och sallad till lunch. Gissar på ca 100-150g (eller är det för mkt?) för dom var tunna och långa som ett långfinger:P haha, vilken jämförelse men jag hoppas ni fattar.
Skippade efterrätten och gick in och bakade till familjen. Gjorde två satser minimuffins med glasyr, blev väldigt nöjd faktiskt. Älskar att baka fina saker, men jag borde bli bättre på att mixa och testa nya kcalsnåla mat recept istället. Men det får bli en annan dag.
-
Åker och jobbar imorgon i ett annat land. Det betyder att jag inte kommer ha tid att äta! Flyger tidigt på morgonen och blir borta resten av veckan. Att jobba kräver lite mer energi, som tur är förväntar sig de flesta på jobb att modellerna ska äta lite så man brukar komma undan ganska bra. Ska fylla upp min ipod med massa ny musik och ljudböcker. Det är den bästa distraktionen för mig. Även en flaska funlight och mitt favorit kommer packas ner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: