skinnygirls

500

Kategori: Allmänt

Blir ju inte alltid som man tänkt sig med föräldrar runtomkring. Dock är intaget okej, acceptabelt, inte mer.

2 dl grönsakssoppa (mest buljong) 50 kcal
1 clementin 30 kcal
2dl kesella 150 kcal
1 smoothie 100 kcal
1 äpple 60 kcal
Två crisp knäckebröd 70 kcal

Ca 500 kcal. Och allt detta nu ikväll. Grönsakssoppa och clementin var mina egna val, resten inte. Fick en påse nötter av mamma också, naturella. Cashew, paranöt, mandel, pecanötter....jag tänkte länge och väl om jag skulle äta dem men slängde dem till slut. Tur! Otacksamt men hellre det än att tacka nej och se en besviken min när hon valt ut vad hon tror (vet) att jag gillar. Det kan jag bara inte göra! Hellre att kalorierna ligger i soptunnan än i min mage, jag gömde dem i servetter så ingen kommer se dom såklart. Knäckebröden, frukten och smoothien plus kesella åt jag av dåligt samvete när hon plockade fram. Allt var konstigt nog någorlunda detoxvänligt, utom knäckebröden men de var 97% fullkorn och 30 kcal styck så helt okej.

Ska sluta säga att jag ska fasta bär jag inte gör det! Så dålig.

/F


Kommentarer


Kommentera inlägget här: