skinnygirls

Alltid samma dilemma: VAD ska jag välja?

Kategori: Allmänt

Alltid är det samma tankar som snurrar i huvudet, vad ska jag ta? Te eller kaffe? Gröt eller keso? Frukt eller yoghurt? Varm mjölk eller kesella? Vad jag än väljer så ångrar jag mig nästan alltid! Nu är det lite enklare dock eftersom jag håller mig till flytande bortsett från ett mål om dagen som blir en frukt eller grönsak. Idag och igår blev det frukt för jag har inte hunnit handla hem grönsaker. Är liksom inte VRÅL hungrig, men känner att ett litet kvällsmål kunde vara på sin plats.

Saken är bara den att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska ta, och det brukar vanligtvis resultera i att jag inte tar något alls vilket inte är bra för balansen, (hetsätningstendenser ni vet...) nu står det mellan 2 dl varm lättmjölk, varma koppen och te. Hmmmm. Hur svårt kan det vara?

Angående bilden, så sjukt stor skillnad på ansiktet! Okej att smink och styling plus kameraljus påverkar, men hjälp vad ansiktet ändras med vikt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: