skinnygirls

Detox

Kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag grymt hungrig, saknar de dagarna jag inte ens var sugen förrän på kvällen.....drack iallafall ett glas vatten och gjorde ansiktsmask, torrborstning och åt sedan ett kallt äpple. Ganska bra start på dagen ändå! Har efter det tagit 2 små clementiner och äter nu äpple nr 2. Jäkla mage, den ska snart få glömma hur hunger känns för efter tidigare erfarenheter försvinner den efter ett par dagar. Man känner den men den blir inte sådär överväldigande och krampande som annars! Är uppe i 190 kcal, ganska okej. Frukt är inget jag tänker överdosera sen, det är trots allt "godis"....men just i detoxsyfte är det kanon. Måste dricka något också, så det blir te nu snart. Gissa hur magen mår efter äppelsyra och citrus haha, verkligen bra alltså. Men jag bryr mig inte just nu, spyr ju inte så det får väga upp.

Känns som att vitaminerna och antioxidanterna från all frukt virvlar omkring i hela kroppen och rensar, rengör och vitaliserar. Mycket bättre känsla än hets och illamående, spänd mage och fett som växer.

/F



Kommentarer


Kommentera inlägget här: