skinnygirls

DETOX

Kategori: Allmänt

Självrespekten, vart tog den vägen egentligen? Tur att man har A som påminner en om att man måste ta sig ur den här hemska matspiralen och ha självrespekt! Att trycka i sig äckliga saker, riva sönder sina händer, borra in naglarna i armarna och kinderna....det är en trasig F som gör så, och jag måste bygga upp mig själv igen nu. Skulle behöva några månader utan krav och plikter, jobb och stress. Bara fokusera på att må bra och köra detox! Inte en chans att det går, men detox blir det ändå.

Behöver rena både kroppen och själen, hyn, håret, magen....allt. En till dag såhär och jag ger upp allt hopp om mig själv! Nu är klockan halv 1 och jag ska iväg snart, funderar på frukost eller inte frukost. Blir nog det senare alternativet.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: