skinnygirls

F

Kategori: Allmänt

Förlåt för den usla uppdateringen, jag är som sagt borta och jobbar. Väldigt mycket som händer, väldigt trevliga människor som gett mig lite glädje och hopp om att jag kan vara lycklig och ha kul, väldigt långa dagar, väldigt många som sett ens fett, väldigt mycket mat.

Fastade tre dagar, sen blev det lunch på jobbet som inte kunde slippas för alla kollade. Frukt på kvällen och lite smågrejer på eftermiddagen som vindruvor och två chokladrutor. Igår år jag ingen frukost (skippade hotellfrukosten för det fanns för mycket gott), tog inget på cafeet med de andra modellerna och inget till lunch heller även fast vi fick god mat. Sen blev det vindruvor, 2 clementiner och choklad mellan visningar och ännu mer choklad.....kände mig så fet! Blev sen middag med de andra OCH lakrits på vägen hem. Varför äter folk hela tiden? Och varför låter jag mig dras med? Kopplade iallafall bort ångesten när jag var med de andra, och nu i ensamheten hinner den fatt mig. Alla dagar av svimningar och kämpande är helt förstörda för jag har ätit fettosaker. Imorse åt jag gröt med sylt och mjölk, vet inte varför ens. Hatar att jag är så tjock när alla andra är så smala. Kommer aldrig att nå 49 på jul....mina skinnyjeans (inte de minsta dock) passar mig nu, och jag ser nyckelbenen tydligare än för två veckor sen men jag är ändå så stor och klumpig, som en val! Ska fasta resten av dagen, och imorgon, och dagen efter det, och ännu en dag. Äckel.

Alltid när jag kommer in i en bra rutin så händer det nåt eller så åker man nånstans och är bland folk och då går allt åt skogen. Rent hungersmässigt kan jag stå emot och bara ignorera maten, men jag känner för någon sekund att jag är "normal" och gör precis som de jag umgås med, äter. Det blev ingen hetsig hets men för mycket helt enkelt. Samtidigt vill jag inte byta ut den här veckan mot något, den har gett mig så mycket. Nu vill jag bli smal, mer än någonsin!

love /F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: