skinnygirls

Fail.....eller?

Kategori: Allmänt

Hej på er,
Var så himla hungrig innan, vet ju att soppa inte mättar länge. Jag hade ingenting hemma alls som kändes godkänt, så hungern tog över min hjärna och jag gjorde en portion gröt med lingonsylt. Och en halv dl mjölk. 200 kcal...icke flytande. Fast gröt är ju lite halvt flytande, men känns ändå fail! Det värsta är att jag fortfarande är hungrig, och att jag kom på att jag dessutom åt ett halvt äpple tidigare.

Blir ingenting mer idag, det är ett som är säkert.

/F

 

Kommentarer

  • R & S säger:

    Hur vet man vem som skriver? Ni skriver ju inte A och F, vad jag har sett. Eller jo, senaste gjorde F det men inte annars. Lite svårt att hålla reda på det :O



    sv: Jag älskade pasta förr, för några år sedan. Slutade äta det och nu igår fick jag sug efter det.

    Har faktiskt tänk köpa därifrån, be mamma göra det. Pasta smakar ju inte så mycket egentligen, men självaste att just äta pasta är det jag är ute efter. Haha, låter lite konstigt men tror du fattar! ^^

    2011-11-04 | 22:20:44
    Bloggadress: http://feelthebones.blogg.se/
  • S säger:

    det där skulle inte jag kalla Fail! du är grym. :)

    2011-11-04 | 22:39:32
    Bloggadress: http://twoofme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: