skinnygirls

Förlåt

Kategori: Allmänt

Vill dö.....

Efter all mat på jobbet i fredags blev det hets lördag, fest på söndagen som slutade i massa massa godishets, igår var bara ett ändlöst ätande det med. Skulle fasta men tog ett äpple men kände mig misslyckad så det blev istället hundratals, säkert tusentals kalorier. Spyr ju inte längre, så det är 1000 gånger värre nu! Vågar inte göra det längre, efter alla gånger under sommaren och tidiga hösten då det hände nästan varje har jag fått plötsliga hugg och stick i hjärtat och jag vågar bara inte spy nu. Har kämpat så för att sluta så jag ska inte förstöra det!

Åt nyss gröt med sylt. Tänkte att jag skulle äta regelbundet men ångrar det verkligen! Jag vill inte vara såhär fet! Ångesten dödar mig, men det är väl lika bra för någon vidare livslust infinner sig inte just nu. Det gick ju så bra och jag gick ner massor, under 300 kcal i tre veckor plus massa fasta, så förstör jag allt! Kan fan inte vara bland folk, måste vara själv med min fasta och mitt te.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: