skinnygirls

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Somnade hungrig, vaknade hungrig. Inget som förändrar det faktum att jag tänker fasta tills ikväll dock! Oron gnager i magen, kommer jag att bli tvungen att äta nåt äckel där? Jag vill verkligen inte det.

Begravd i fett! Såg en dokumentär på tv igår om dödligt feta människor, som hade mage ner till knäna och lår som gick ihop till vaderna. Hela huden var gropig och ojämn, ansiktena runda och oformliga som klot och fingrarna som prinskorvar. Armarna var inga armar utan hängde bara ihop med kroppen som en platt klump och halsen var lika bred som huvudet, klädd i ett flertal valkar. Kunde bara titta en liten stund sen stod jag inte ut längre, kände att jag såg ut exakt som dom eller iallafall inte långt ifrån... Mitt sunda förnuft säger att de väger 150kg mer än mig, och jag fattar ju att jag inte ser ut så! Men på insidan känner jag mig som en sån överviktig person, när låren nuddar varandra och magen är stor. Inte en chans att jag äter mat eller godis ikväll, det går bara inte. Inteinte! Det hade varit som att smutskasta allt jag och A kämpar för, 49 på julafton.

(inlägget skrevs imorse men dök upp på bloggen 12 timmar senare haha)

/F

Kommentarer

  • minnie säger:

    NU GICK DET! det går inte att kommentera bloggen! nu klickade jag på någon random månad för att se ifall det gick i något inlägg här. kommentarsfältet kommer inte upp när man klickar på kommentera. jag vill bara säga: FLOOORAAAAA, vad söt du ääär!! världens finaste lilla paket fick jag hem i brevlådan förra veckan. jag blev så glad och rörd. jag ääälskar sjalen! du har rätt, den är så jag. och armbandet ska jag bära när jag förtjänar det. får jag lägga upp bilder på allt inne på minnies hemligheter? ville höra med dig först om det var okej. TUSEN MILJONER TACK! men jag fick ingen adress att skicka ett tack till? :( ♥♥♥

    2012-02-06 | 16:45:15
    Bloggadress: http://minniethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: