skinnygirls

Hemskt

Kategori: Allmänt

Låter så mysigt med yoga som A skriver om! Just nu sitter jag med självhatet upp i halsen, vill så gärna spy och bli av med allt men jag får inte gör mig själv. Har inte gjort det på så länge och det är inte värt det! Hade ångest över intaget på 240 kcal innan, då ska jag säga er att NU är det hundra gånger värre!!!! Blev itvingad middag, MIDDAG! Onyttig middag! Vill bara gråta, 550 kcal rakt ner i min kropp och ut på låren. Kommer dö av ångest om jag inte somnar inom 10 minuter. Fasta imorgon intalar jag mig, lite lugnare då. Fasta på tisdag, och onsdag kanske också.

Vill ni ens veta vad det blev för mat? Kan skriva mer imorn om varför jag blev tvungen att äta det. Pasta carbonara. Vit pasta, ostsås, smörigt, fettigt, ostigt, bara sockrig kolhydratsfylld äcklig mat som förorenar mig likt ett gift. Hjälp :( blir powerwalk imorgon förmiddag, minst en timme!

Detta skulle ju bli en bra dag....min mage är totalt dålig också, ser gravid ut. Suck!
/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: