skinnygirls

Intag

Kategori: Allmänt

Idag åt jag inget förrän klockan 5. Då var jag sådär äckligt hungrig, hade såklart inte druckit något heller. Skulle ju ha en lugn detox dag men fick castingar, möten och sen blev det julklappsshopping. Har betett mig ganska normalt hela dagen tror jag. Jag åt 200g ärtor. Varför just ärtor? För att det kändes okej. 300 kcal var det visst, men det var detoxvänligt. Sen blev det en dl fil också, 80 kcal. C-vitamin och energi i form av tre miniclementiner (åh, älskade vinterclementiner)fick hålla godissuget borta så nu är jag dödsmätt! Uppskattar det hela till 500 kcal, sen har jag gått en del också.

Känns inte bra. Allt har varit nyttigt men failkänslan hänger på en skör tråd, känns som att jag vilken sekund som helst skulle kunna äta nötter och choklad. Men det ska jag inte, måste tänka framåt. Och om jag gör det har jag ingen framtid.

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: