skinnygirls

Livstecken

Kategori: Allmänt

Hej gullisar! har inte kunnat logga in på blogg.se på två dagar, väldigt irriterande men nu gick det. Gårdagen var helt okej och landade på 250 kcal in. Ganska dåligt men bara nyttiga grejer och blev bjuden på hallonsaft hos en vän. Alltså....saft! Hör ni hur det låter? Funlight i all ära men sockerlösningssaft urkk. Däremot slapp jag undan all mat och fika där så känner mig helt okej med saft för 50 kcal. (kollade upp det noga, 50 kcal /utspädd 100ml)

Känner mig yr titt som tätt och har huvudvärk, fastan säger sitt! Och dessutom är jag sjuk samtidigt, ett helvete är det. Men inte ska det få mig av banan, idag är en ny dag med nya tag.

(har fortfarande inte ditt nummer A, hoppas att du har det bra och att allt flyter på <3 )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: