skinnygirls

My day

Kategori: Allmänt

Hej, fettot här! Har ätit idag. Känns som supermycket, har dock gått runt en hel del. Blev hemgjord soppa vid 3, det var mitt första mål för dagen och jag tog typ 2 dl. Var klar grönsakssoppa så tror det blev ca 100 kcal högst (inte mitt val, åt med andra). Sen har jag småätit Läkerol hela eftermiddagen, 2 små askar med 20 kcal styck, och även 10 st ahlgrens bilar som jag dumt nog åt. Räknar det som 100 kcal det med eftersom jag inte vet riktigt! Jobbigt att äta saker man inte kan räkna ut. Har inte druckit nåt idag så det har väl gjort mig hungrigare, plus att vi varit ute massor och inte i mina vanliga rutiner. 240 kcal, usch usch usch. Om det inte vore för bilarna hade det nog inte varit lika illa, kan det verkligen vara 100 kalorier i 10 sådana små skumgodisar eller är jag helt fel ute? Då skulle ju en vara 10 kcal. Tackade nej till massa andra saker dock (bröd, choklad, chips, fettig mat) så det kunde varit värre såklart, skumgodis är minst kaloririkt av de flesta godissorter för det väger inte så mycket. Sen är det stressande att inte veta hur mycket och länge man gått under dagen och därmed förbrännt...om man strosar runt i ca 3 timmar, långsam takt, stannar lite, går lite osv. Åh jag orkar inte tänka! Känns som att jag fått i mig 3000 kcal snarare än nära 300 även fast jag vet att det inte stämmer, imorgon köper jag laxering.

Behöver nog inte ens skriva att det inte blir nån mer mat idag, det existerar inte ens i mitt huvud. Te på sin höjd, nothing else :) Försöker att inte tänka på att jag ska gå visningar i veckan, kommer ju inte att bli ett dugg smalare innan dess. Ska bara koppla bort tjockiskänslorna och göra mitt allra bästa. Kommer nog att få i mig mer mat de dagarna, är ju oftast mat på jobb och jag ska bo med ett par andra modeller också så jag får se hur det går helt enkelt.

/F



Kommentarer


Kommentera inlägget här: