skinnygirls

Onsdagsmorgon

Kategori: Allmänt

Inatt sov jag djupt och länge, vaknade vid halv 11 vilket var såå härligt! Har druckit tre dl multivitaminjuice (15 kcal) och tagit hand om min hud en lång stund. Tycker att det är väldigt viktigt att vara noga med hudvården, speciellt på grund av jobbet men även för självkänslan och så är det peppande att se hur den blir klarare och mjukare när man äter nyttigt och dricker mycket vatten och tvärtom. Alla påverkas ju såklart kanske inte av det när det kommer till just hyn men jag är väldigt känslig för det. Man känner inte direkt för att äta något onyttigt och förstöra den då!

Nu sitter jag här med en ansiktsmask och har precis peelat med en skrubbhandske och ansiktstvätt innan jag lade på den. Då försvinner all död hud och masken kan ge mer verkan :) Ganska bra start på dagen! Har inte planerat nåt matschema idag, men tror att det blir fasta tills ikväll faktiskt och då blir det nog lite kokt blomkål och något till. Maten på bilden ser så god och nyttig ut!

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: