skinnygirls

Sad

Kategori: Allmänt

Känner mig enorm och fläskig. Kan ju bero på att jag faktiskt är det också, men det blir ännu värre när man känner sig mätt och uppsvälld om magen. Borde laxera (längesen) men har inget hemma och imorgon är det söndag. Åt ett äpple vid halv 6 som sagt, och sedan 1 dl blåbärssoppa värmd i micron (45 kcal) vid 21. Halv tolv åt jag en hel portion gröt med lättmjölk, känns så himla onödigt nu! Vet ju egentligen att det inte alls var onödigt utan bara bra...typ. Massor som händer imorn så det är ju bra om man vaknar och känner att man orkar röra sig! Den blev god iallafall, ovanligt god. Kanske för att jag inte ätit det på ett tag? 200 kcal där iallafall, vilket ger mig ett dagsintag på 315. Tur att jag var ute och gick innan, tur tur tur. Imorgon har vi gäster, ska inte äta något av all mat och fika, inte en smula! Går och handlar Läkerol på morgonen, det får bli lunch och fika för min del :) mina favoritsmaker är de afrikanska med sötlakrits (ganska ovanligt att man hittar men finns på pressbyrån vet jag), salvi, strawberry pomegranate och de som är giants i smakerna hallon/lakrits och smoothie! Gott gott gott. Undrar hur många sånna askar jag ätit i mitt liv? Älskade dem innan jag visste att de hade få kcal, pappa hade alltid en ask i bilen när jag var liten.

Måste försöka sova trots äckelkänslorna. Intalar mig själv att gröt plus blåbärssoppa och äpple kunde ha varit någons frukost, men det hjälper inte så mycket för min kropp är tjock även om jag äter mindre än normalisar.

Godnattis!
/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: