skinnygirls

success!

Kategori: A

Klarade fastan idag, one down more to goooooo! Vi fick en våg till lägenheten idag, 53,7kg. Trodde att det skulle vara mer. 4kg fram tills jul är planen alltså! den inte bara kan hända, det måste hända. för min och alla andras skull. man kan överleva på otoligt små mängder mat och mycket vatten och juice. det kommer vara det jag är inställd på tills jag åker hem. det kommer förmodligen komma tillfällen där man måste äta ute och så vidare. Men det kan jag klara eftersom jag vet att den resterande tiden kan jag köra in egen plan. Jag o F är starka tillsamman och med er!
/A

Kommentarer

  • S säger:

    vad kul att du klara fastan, hur brukar du göra när du fastar dricker du juice och vatten eller hur gör du?

    jag fastar idag och hoppas på att jag kommer klara det!:)

    2011-11-10 | 13:49:24
    Bloggadress: http://twoofme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: