skinnygirls

Tea

Kategori: Allmänt

Sitter och dricker mitt morgonte, ska snart iväg och jobba. Hade sjukt mycket ångest inatt, kunde inte sova och låg och skakade i princip. Vet inte ens varför, mycket som händer just nu I guess. Om en vecka ska jag gå en underklädesvisning för ett stort svenskt märke, mmmmmm skitkul verkligen......alla andra kommer att vara superskinny och så kommer jag där och fläskar mig! Har inte tid att faila nu, och det faktum att jag tog ytterligare en dinkelmacka med ost inatt när jag inte kunde sova gör mig galen.

Känner mig rotlös, som om jag inte hör hemma någonstans. Måste plocka upp mig själv från golvet och bli glad snart, och jag vet att allt hänger på vikten! Jag kan inte vara glad om jag hatar min kropp, det är omöjligt! Vill åka hem till mina föräldrar och gömma mig i den varma tryggheten i den mjuka skinnsoffan som alltid välkomnar en - glad som ledsen. Men jag har alldeles för mycket jobb och saker som måste göras. Känner mig så liten och bräcklig på insidan. Det är inte så att jag inte uppskattar mitt liv och alla som finns runtomkring mig, jag vill verkligen vara glad som jag alltid varit men jag behöver ändra på något, riktigt radikalt!

/F

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: