skinnygirls

Try

Kategori: Allmänt

Jag skulle vilja testa en sak, att se hur länge jag klarar mig utan mat. Från måndag till torsdag eftermiddag innan jag åkte bort och jobbade för ett litet tag sen fastade jag. 3,5 dagar. Hade inte brutit det så snabbt om det inte vore för jobbet. Alltid något som ska förstöra. Vill göra det nu igen, 10 dagars fail. Massivt fail. Hur kunde jag låta saker påverka mig? Vill börja redan imorn men på tisdag ska jag bort på MIDDAG!!!!! Hör ni hur det låter??

Bland folk som vet, folk som har koll. Som jag bryr mig om, måste vara glad och lyckad framför. Ska dricka kaffe innan jag går för att dämpa aptiten och sen gömma allt jag bara kan. Svårt att vara glad när man typ vill storböla över maten som står framför en. Vi kommer att ha mat, och vi kommer handla st tisammans. Vi kommer att handla godis. De andra jag ska vara med är riktiga matvrak! Får välja mellan att hata mig själv och äta för syns skull eller att strunta i vad de tror och säga att jag har SÅ ont i magen. Vill ändå kunna njuta av kvällen för jag älskar de här personerna och vi träffas nästan aldrig. Dilemma. Önskar att jag hade nåt starkt som gjorde en glad och ickehungrig....syftar inte på amfetamin haha. Typ "the miracle pill that does whatever F needs"

Snart är det december. Wow vad tiden går fort. I december vill jag leva på te och kaffe, ha samma hudfärg som snön och rödblåa händer. (får det när jag inte äter.) på en visning sminkade de mina händer. Alltså de tog foundation och puderfoundation som de arbetade in med en borste och sedan fix på det, och lite glitter. Pinsamt! De fattade ju inte såklart, men ändå.

Imorgon är planen såhär:

Te te te te och te. Lite kaffe, te te och te. Vitamintabletter + eventuellt lite julmust light. Och oavsett vad som händer, vem jag är med, vad som bjuds, om magen skriker, om jag är ledsen....så ska detta följas på dödligt allvar! jag ska vara upptagen med saker hela tiden, inte hinna tänka på mat. Jag ska ta hand om mig själv, inte förstöra mig. 12-timmars hårinpackning (sätt upp håret i en hög hästsvans, kleta in tofsen i hårinpackning och gör en stram knopp, man kan gå runt så hela dagen och det ser bara ut som en vanlig uppsatt frisyr men håret blir dödsmjukt!), och torrborstning + peeling , ansiktsmask, manikyr, färga ögonbrynen....allt snällt man kan göra mot sig själv.


/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: