skinnygirls

Födelsedagskalas + fasta = jobbigt läge för F

Kategori: Allmänt

Firar födelsedag för en släkting idag och jiiihooo vad kul det ska bli att sitta runt ett bord med massa bakelser och bullar som ligger på allas tallrikar utom min. Inte för att jag är ledsen för att jag inte kan äta det, slipper det med glädje och är inte ett dugg sugen på att få i mig hundratals kalorier som min kropp suger åt sig och placerar på nåt olämpligt ställe, det är blickarna som är det hemska. Ska du inte ha en kaka? Jooo ta en kaka, de kunde lika gärna sagt "du är ju ett fetto så du gillar väl kakor" för så låter det i mina öron. Hur kunde jag glömma bort att det var idag? Kanske lika bra att slippa ångesten flera dagar innan men planeringen går åt sjumilaskogen av sånt här. Gjorde en kopp te innan som blev lunch, med lite honung i.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: