skinnygirls

fredag, slutet på en början och början på slutet

Kategori: Allmänt

vaknade och va inte hungrig! vad ska man göra då, jo inte äta utan fortsätta sin dag. Men inte jag, att inte vara hungrig gjorde mig orolig och jag fick en växande känsla av att jag måste hetsäta. satte i mig två skålr yoghurt med havregryn och två smörgosar med skinka. Har spytt men hatar att spy bröd... har inte ätit något sen dess, kommer bli middag/lunch med familjen så får de hur det går. har iaf gått och blivit beroende av te, en klar fördel. få något varmt i magen utan kcal underlättar definitivt min dag. puss på er /A

Kommentarer

  • J säger:

    uschhh det där med att spy låter hemskt. Jag håller inte på med sådant, men ibland lockar det även mig.

    Din blogg är jättefin, bara så du vet!

    J

    2011-10-10 | 16:02:17
    Bloggadress: http://thisonesforyouana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: