skinnygirls

Hälsosidorna

Kategori: Allmänt

Jag kommer inte ihåg vem det va men någon söt bloggare här hade skrivit om hälsosidorna.se
Vilken kick jag fick. Det står att det är nyttigt att genomföra en fasta på upp till 14 dagar. Behöver en riktig clense så ska nog test att juice fasta i 10 dagar. Lixom en bra start på hösten. I början av nästa månad kommer jag bo ensam fram till jul. Tänkte göra det då. Meditera, dricka vatten och juice och plugga. Även långa promenader rekommenderades så det kommer bli en del av planeringen. Ska redan nu börja planera fastan som börjar den 1 november. Observera att jag inte endast gör det för viktnedgång utan för att rensa kroppen på gifter, få mer energi och starta om kroppen. Ska drastiskt lägga om min kost efter fastan. Får se på vilket sätt, men något måste hända.

Vad tror ni? Funkar det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: