skinnygirls

höst...

Kategori: A

Har ätit frukost och fikat en halv liten muffin som jag själv gjort. har förövrigt suttit framför datorn och pluggat. Läst inför prov och varit lite duktig. Vet inte vad jag väger eller mina mått. Min mini fasta gick bra. Var inte hungrig under dagen, och drack bara  vatten och juice. Men ska som sagt genomföra en riktig fasta på 10 dagar om en vecka. håller på att trappa ner orentligt bara.
-
Jag har kommit på en sak som hjälper mig att hålla kcal intaget nere. Jag går upp varje morgon med inställningen att jag ska fasta. Och sen se hur länge det går innan något bestämmer att jag ska äta... Funkar bra. Förutom att mina föräldrar har börjat klaga på mig att jag inte äter. Så måste nog låtsas mer under veckorna.
.
Vad gör alla där ute i välden? Hur går det för er?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: