skinnygirls

I love you the more that I believe you have liked me for my own sake and for nothing else.

Kategori: Allmänt

Kände av anas närvaro igår, hon smyger och viskar saker i mitt öra. Då mår jag bra, jag BEHÖVER vägledning. Kon undan med nästan allt. Njöt av att magen kurrade och va tom! Jag hade en bra dag till min pojke kom... Han väcker så mkt känslor inom mig, bra och dåliga, han ger mig kärlek och ångest. Blir kvävg och känner mig liten. Mår bäst i mig själv när jag får vara ensam med ana. Men då gör jag pojken illa. Han behöver å mkt mer närhet än vad jag kan ge. Äcklas av mig själv. hatar att känna hud mot fett. Jag tror jag straffar mig, för att jag skadar honom, genom att hetsäta. Jag trycker i mig sås, bullar, yoghur, bröd... och sen spyr allt jag kan för att bli av med all skam. Jag kan inte änns lyckas med en sak! som jag strävat efter så länge. Att bli smal. Lätt. Tunn.
ska nu begrava mig i skolarbete och inte gå ut fören allt är klart.
Tack för den fina komentaren J. Letade mig in på din blogg och du verkar vara en underbar tjej. Massa kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: