skinnygirls

Kill me

Kategori: Allmänt

Idag åt jag onyttigt till frukost. Onyttigt till lunch. Onyttigt på eftermiddagen. Inte var det något jag tyckte var gott heller, mådde illa hela tiden och tyckte det var äckligt. Kolhydrater, fett och ännu mer kolhydrater...fullpackat med kalorier! Chips. Grillchips som jag hatar, och allt detta för att det blev över från en fest och jag ville straffa mig själv. Och orsaken till straffet? Mens. Imorse bara fanns den där och jag visste inte om jag skulle gråta eller slå huvudet i väggen tills jag blir medvetslös.....

8 månader har jag varit utan den och även fast det borde vara en lättnad att få tillbaks den vill jag bara fly långt långt bort för detta betyder att jag är kvinnlig, mullig, har så mycket fett att jag kan bära ett foster!!!! Jag vill inte! Undrade just varför mina bröst svullnade upp så galet mycket denna veckan. Vill inte vara kvinnlig, kurvig, sund. Om ni undrar varför jag straffar mig själv med chips eller annan hets så är svaret enkelt: det är mat som skadar mig allra mest. Nu får jag stå ut med ångesten resten av dagen för att börja flytande fasta imorgon!

/F

Kommentarer

  • Chloe säger:

    Jag känner med dig. Fy fan vilket helvete det där är. När man varit utan mensen länge och sedan, plötsligt, får tillbaka den...

    Imorgon blir säkert en bättre dag, och om det inte blir det av sig självt, så kan ju du alltid göra det till en bra dag.



    P.S.

    Tack för att du läser. <3

    2011-10-25 | 22:52:22
    Bloggadress: http://thechloeblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här: