skinnygirls

The big secret in life is that there is no big secret. Whatever your goal, you can get there if you're willing to work.

Kategori: Allmänt

En förjävlig hets idag. Men har börjat med en ny grejj. Räknar timmar jag är utan mat, ska försöka slå mitt gamla rekord hela tiden. Just nu: 3 timmar, men ska inte äta ikväll så räknar tills nästa gång... o hoppas på att det dröjer. Om en stund ska jag gå ner och "låtsas" äta en skål fil. Hoppas pappa går på det!
Överskriften känns som ett slag i magen: precis vad jag behövde.
Kollade igenom gamla bilder på mig, jag var såå mkt smalare förut, när jag var yngre... Jag har även kommit på en bra ursekt om någon märker att jag minskar i vikt sen:P jag har helt enkelt "slutat med p-piller och kilorna bara rinner av mig". Låter bra. Ska städa och få det fint i mitt rum då. Känner hur min pedantiska sida river och sliter inom mig, Räkna timmar! ALLT ska bort från mitt golv, bädda sängen, plugga ikapp allt jag missat, smsa pojkvännen
VAR PERFEKT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: