skinnygirls

Nya appen

Kategori: Allmänt

Testade att skriva ett långt inlägg på den nya blogg.se appen, men bara bilden kom fram! Grr....

Kommer bli bättre uppis här nu antar jag, när man kan skriva inlägg här direkt! Imorgon planeras flytande föda efter en del failande. Ska försöka samla ihop bitarna av mig själv och komma ovanför ytan igen. Är så nere att det känns som att jag är fast på havets botten och inte orkar kämpa, sparka och simma mot ytan. Orkar inte orka. Känner mig kvävd och drunknad. Hur stört låter inte det här! Min plan för att försöka må lite bättre är iallafall:

-ytterst lite mat, för mat gör mig sjukt depressiv

-träning, långa promenader samt konditionssimning (om jag vågar bli så blottad i en stor simhall...)

-tillåta mig själv att må dåligt men ändå kämpa

-beställa något som börjar på r och slutar på eductil eller något som börjar på e och slutar på fedrin. Behöver lite hopp!

Så, there it is.. livsplanen.

Xoxo

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: