skinnygirls

2 tuggor semla

Kategori: Allmänt

Har storhandlat nu, frukt i hela kylen och massa lightläsk! Och grönsaker förstås, kycklingfile, läkerol och quorn. Druckit två koppar kaffe och fikat på ett äpple. Nyss blev jag itvingad semla....SEMLA!!! Grädde, sockrig mandelmassa och bulle, det värsta man kan äta ju. Men jag tog två tuggor och lämnade resten lite diskret, kändes så otacksamt för det var dyra cafésemlor och jag blev bjuden, men jag vägde liksom ångesten för och emot och det blev rösten i mitt huvud som vann. Är ganska stressad av all mat som finns hemma för det känns precis som alltid som att jag måste äta upp allt direkt vilket inte stämmer. Trots semlans fett som cirkulerar runt i min mage tog jag 2 dl miniyoghurt med 3 msk pauluns gi musli och en skivad banan (!!!) plus 2 wasa crisp n light. Vet inte varför jag äter en så normal och fullgod lunch. Smala människor kan det men inte jag, det är fel! Men jag tar mindre middag istället, och har gått en del under dagen. Dåliga ursäkter, men jag tror att jag äter min lunch ändå, har verkligen inget att göra och det är en dålig vana att äta av ren uttråkan men så är det. Kan liksom inte fasta när jag fått i mig något osäkert samma dag heller, om ni förstår hur jag menar!

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: