skinnygirls

Kaos

Kategori: Allmänt

Stress stress och stress. Fastade hela dagen men sen hick det utför. Fick snällt ta en bulle (den var ganska nyttig tror jag, ljus med lite grov med frö och rivna morötter i) och det var inte kul men jag behövde nog det för allt började snurra efter 10 timmars vaket tillstånd.

Sen kände jag mig dålig och det blev 2 risifrutti (äter inte sånt egentligen och tycker det är äckligt och för sött vet inte vad dom hände), en frukt/nötbar på 200 kcal och sen sallad på restaurang som var mozarella/pesto/tomat säkert 300 kcal. Som om min pinsamhet inte vore nog blev det även lite godis fastän jag tycker att det är äckligt!

Hur tänker jag? Straffa mig själv med över 1000 kcal där varje tugga var äcklig bara på grund av en bulle? Uppsvälld till max, viktig dag imorgon. Kan inte laxera för jag har druckit mjölk. Har calltime klockan 7 imorgon och jag är helt dum i huvudet som hetsar? Kommer aldrig svälla mer innan det. Spydde lite men långt ifrån allt. Stress säger jag bara, det gör en knäpp.

Vill inte veta hur jag kommer se ut imorgon....ska försöka ha kul. Faaaaastaaaaaaa!

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: