skinnygirls

Tisdag

Kategori: Allmänt

Dagen....har varit jobbig och lång. Jag började med att försöka fasta, te och kaffe till klockan 8 ikväll men då blev det några marie-kex på jobbet men var egentligen mest törstig. Fick ingen mat där på hela dagen men jag var bara glad för det! Skönt att inte sitta och svälja med en stor klump i halsen som jag alltid får när någon vill att jag ska äta. Måste liksom bestämma det själv.

Kom hem och var sådär panikhungrig, gjorde gröt men senare blev det även kesella (fet sådan) och 2 ryvita med ost. Har ju inte varit hemma sen innan jag åkte iväg för visningar vilket var över en vecka sen så har ingen mat alls förutom det hemma. Annars hade jag valt frukt, det är så fräscht och känns alltid okej att äta. Typ. Nästan iallafall. Igår skrev jag ju att inget kommer emellan och förstör planerna nu, men 10 minuter efter det har det bokats in både brunch och thaimiddag. Skjut mig! Det är den största brunchen jag sett på något ställe och den ska "avnjutas" med personen som ska kallas min pappa. Vill verkligen inte! Men får ta en dag i taget, kan bara göra det bästa av situationen. Ska handla imorgon, detta ska finnas i mitt kök sen:
-massa grönsaker till sallad
-kesella till funlight blandning och salladsdressing
-apelsiner och äpplen
-cola zero, fanta zero
-sojamjölk

Sånt är jag trygg med att ha i närheten, men när jag börjar tro att jag kan köpa hem majs och mjukost blir det kaos. Har märkt att jag alltid snubblar, spiller, välter ut och bränner saker när jag ska äta. Alltid! Tänker då att det är någon högre makt som säger åt mig att jag är fet och inte borde äta, men nu kom jag på att det blir så för att jag blir alldeles hispig av att hantera mat. Osäker och nervös liksom. Har också slutat frysa, är varm hela tiden som ett riktigt fetto!!

Sallad och lightdryck- jag hälsar dig.

Godnatt /F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: