skinnygirls

Torsdag

Kategori: Allmänt

Igår landade jag runt 700 kcal, powerwalkade dock i typ 40 min sammanlagt mellan olika ställen. Det var bara nyttigheter som intogs, stod emot hamburgare och massa annat så det känns inre helt åt helvete!

Idag är det heldag med visningar, började läskigt tidigt och har suttit i hårfix jättelänge och vi bara drack kaffe kaffe kaffe, typ tre koppar på rad och sen tog jag en en burk cola light på det (powerfrukost!). Detta resulterade i att vi stod och smådansade innan ingången och visningen var bara så fin! Är så koffeinkickad fortfarande, hehehehegedehrhehe. Lång dag, sista visningen klockan 23 ikväll. Mat? Nepp. Helst inte. Men nåt litet måste jag nog få i mig, har apelsin och kesella med mig.

Detta får mig verkligen att fatta att jag inte kan se ut såhär längre! Det är en ren förolämpning mot kläderna. Vill så gärna sväva fram som en liten fjäder...

Love/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: