skinnygirls

Update

Kategori: Allmänt

Ibland undrar jag om jag verkligen är gjord för detta livet, denna världen och allt som det innebär. Det känns som att livet är till för alla andra förutom just mig, jag tar mig igenom det men för det mesta kan jag knappt kan andas av mina problem! Alla andra verkar så nöjda och tillfreds, lugna och trygga...men jag är bara inte gjord så. Jag passar inte in helt enkelt, kanske gör jag det senare eller inte alls. Har precis ätit kvällsmat iallafall, gröt med sojamjölk och kanel. Jobbigt och äckligt var det! Imorgon börjar jag om, på riktigt.

Har varit hos familjen sen modeveckans slut och gått upp säkert 5 kg, skojar inte. Hets. Choklad. Bröd. Vill inte tänka på det! Ville bara förstöra för mig själv, och jag har undvikt speglar till max. Men nu ser jag det, fettet. Det är allvar nu, nu är jag FÖR tjock! Även i normala ögon.

/F


Kommentarer


Kommentera inlägget här: